Interview Jan-Dirk Rundervoort, leveranciersmanager bij ONVZ en Daniel Meijers, Manager Service Center & Operations.
Zorgverzekeraar ONVZ is op dit moment nog telefonisch bereikbaar via Avaya. Deze techniek stopt per 1 maart 2024. Hierop is ONVZ een project gestart om hun telefonie te vervangen.
Daniel Meijers: “Toen lag de focus alleen op telefonie. Sinds ExperiCom is aangehaakt, bleek telefonie niet voldoende. Kijk je naar de markt, dan zie je steeds meer oplossingen voor kanalen. Denk aan chat, social media, e-mail, whatsapp. Steeds meer applicaties bieden een all-in-one-oplossing, waarbij alle kanalen en klantinformatie geïntegreerd zijn. Daarom gingen wij op zoek naar een applicatie die alles onder kon brengen en een oplossing bood voor al die kanalen.” Jan-Dirk Rundervoort: “Wij hadden daar zelf weinig kennis van, waardoor we iemand zochten die ons van advies kon voorzien. Wat is er allemaal beschikbaar en wat past bij een bedrijf zoals wij? Deze expert vonden we in ExperiCom. Ze zijn onafhankelijk, hebben veel kennis van de laatste technologieën en beschikken over veel marktkennis. Hierdoor weet ExperiCom precies wat bij andere bedrijven wordt gebruikt en welke uitdagingen daar liggen.”